ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 2.71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا باید نسبت به ارائه نسخه آزمایشی اقدام نمایم ؟؟؟
نویسنده پیام
CPSD Admin آفلاین
مدیر سایت
*******

ارسال‌ها: 177
تاریخ عضویت: تير ۱۳۸۹
اعتبار: 0
ارسال: #1
Information چرا باید نسبت به ارائه نسخه آزمایشی اقدام نمایم ؟؟؟
:.
با سلامي دوباره

ممكن است تاكنون بارها از خود پرسيده باشيد ، چرا باید نسبت به ارائه نسخه آزمایشی محصول خود ، اقدام نمایم ؟!

بایستی این واقعیت را پذیرفت که امروزه زندگی انسان با کامپیوتر عجین شده است تا پیامد این پیوند ، انجام کارها در زمانی بسیار سریعتر و دقتی افزونتر بوده باشد . در این راستا تشکیل گروه‌های نرم افزاری متفاوت در زیر آرمهای تجاری مختلف راه را بر کاربران هموار نموده تا در این بازار وسیع نسبت به انتخاب نمونه مورد نیاز خود اقدام نمایند و لیكن انتخاب نرم افزار نیز با توجه به تنوع موجود ، سردرگمي‌ آنان را با خود به همراه آورده است . از آن‌ سوی عرصه بر فروشندگان محصولات نیز تنگتر گردیده است .
در ابتدا لازم است کاربر را به نحوی به استفاده از محصول نرم افزاری خود ترغیب نمایید . مجبور نمودن کاربر به خرید نرم افزار و تست نمودن آن پس از خرید , کاری بوده که بسیاری از تولید کنندگان نرم افزار ( اکثریت تولید کنندگان داخلی ) به آن متوسل شده اند . چه بسیار نرم افزارهایی که مشتری پس از خرید متوجه ناکارآمدی آنها شده و آنها را در گوشه‌ای رها نموده است . ماحصل کار نرم افزاری در گوشه‌ای افتاده و سابقه‌ای بسیار بد از تولید کننده در ذهن مانده . مطمئن باشید که چنین تولید کننده‌ای , فروش به آن یک نفر را برای همیشه از دست داده است ( در حالت بسیار خوش بینانه ) .

در دنیایی که از هر گوشه و کنار آن نرم افزاری جدید عرضه می‌شود یکی از راههای بسیار مؤثر در افزایش فروش , ورود بدون هزینه به داخل محدوده کاری کاربران می‌باشد . مطمئن باشید که هر نرم افزاری ارزش یکبار دیدن را خواهد داشت ( به شرط در میان نبودن هزینه ) . با انجام این عمل ، احتمال مورد توجه قرار گرفتن نرم افزار از سوی کاربر افزایش یافته و نمودار فروش سیر صعودی بیشتری پیدا خواهد كرد .
مشتریان به طور ذاتی دوست دارند که قبل از خرید یک محصول از کارآمد بودن آن اطمینان حاصل نمایند ، خواسته‌ای منطقی كه با ارج نهادن به آن میتوان به نتایج جالب توجهی رسید .

حالتهای زیر را در ذهنتان با یکدیگر مقایسه نمایید :

حالت اول : مشتری با پرداخت مبلغی اقدام به خرید نرم افزار می‌نماید ( با تکیه بر تبلیغات موجود بر روی بسته بندی ) پس از نصب , آن امکانات را نیافته !!! و یا نرم افزار کفایت کار را نمی‌کند . تصور می‌کنید که مشتری نسبت به محصول شما و دیگر محصولاتتان چه موضعی اتخاذ خواهد نمود . این مشتری در میان جمع , شما را چگونه توصیف خواهد کرد !؟؟؟ آیا موجب جلب مشتریان دیگری خواهد شد ؟؟؟

به طور مثال ، خود من اقدام به خرید چند فارسی ساز ویندوز XP با ادعاهایی مبنی بر تبدیل تاریخ سیستم به هجری شمسی نمودم . چه ادعاهای پوچی . هیچ یک قادر به تبدیل تاریخ سیستم ویندوز نبودند .

نتیجه کار پی بردن به ادعایی پوچ . پول به هدر رفته اینجانب و سابقه‌ای ناخوشایند از ارائه کنندگان این محصولات بود و بس . از آن به بعد پاسخ من به جویندگان اینگونه نرم افزارهایی این بوده است که : "نگرد پیدا نمیشه"

جالب اینکه در برخی موارد حتی پس از خرید نیز امکان استفاده از برنامه بدون ثبت آن وجود ندارد !!!!؟! یک فروش یک طرفه و کاملاً به دور از انصاف .

حالت دوم : مشتری پس از دریافت نرم افزار ( این نرم افزار میتواند از طرق مختلفی بدست او رسیده باشد : اینترنت , دوستان و ... ) اقدام به نصب نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید خواهد کرد . ماحصل کار یک مشتری رضایتمند که به عنوان یک بستر تبلیغاتی مناسب نیز به شمار خواهد آمد , آشنایی مشتری با دیگر محصولات شما و امکان خرید آن محصولات نیز میتواند از دیگر مزایای این امر به شمار آید .

این تکنیک فروش سالهاست که در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه مثبت آن نیز به اثبات رسیده است . وقت آن است که شما نیز به این جرگه بپیوندید و با ایجاد امکان تست نرم افزار به خریداران خود ثابت نمایید : آمده‌اید که بمانید و منافع کوتاه مدت را به منافع طولانی مدت ترجیح نمی‌دهید
همواره به یاد داشته باشید که :

 انسانها به طور ذاتی پاسخ خوبی را با خوبی میدهند
 مدافع حقوق مشتری بودن , به واقع یعنی مدافع حقوق خود بودن


در این میان شما را به استفاده از Trial Keeper Professional دعوت مي‌نماییم

لينك محصول

[تصویر:  TK_Banner.png]

درگاه : وب سايت | فروشگاه | وبلاگ
۱۰ شهريور ۱۳۹۰ ۰۸:۳۷ عصر
مشاهده‌ی وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
چرا باید نسبت به ارائه نسخه آزمایشی اقدام نمایم ؟؟؟ - CPSD Admin - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰ ۰۸:۳۷ عصر

پرش به انجمن:


‍CPSD.ir Website

وب سايت      |      وبلاگ      |      فروشگاه

 

Center Point SD - Software Developer

Yaldex PopUp